"Вёска Сашкіна" - гэта мадэль грамадства ў мініяцюры. Тут дзеці самі вырашаюць, кім ім быць і як кіраваць грашыма. А навучэнне тут вясёлае і пазнавальнае.
Трапіўшы сюды, дзіця з ранняга ўзросту ў гульне знаёміцца з правіламі сучаснага свету: вучыцца працаваць і зарабляць, на ўласным вопыце ўсведамляе ўсю важнасць атрымання адукацыі і яго каштоўнасць у грашовым выразе, вучыцца кіраваць асаблівымі фінансамі.
"Калі ў дзіцяці своечасова не сфармаваць граматнае ўяўленне пра грошы, то ў яго можа з'явіцца ўласнае, часам няправільнае меркаванне. Каб нашы дзеці ў будучым жылі камфортным, забяспечаным жыццём, з ранняга ўзросту яны павінны ведаць адказы на такія важныя пытанні: Што такое грошы? Дзе іх ўзяць? Як імі правільна распараджацца? " - лічаць педагогі ў "Вёсцы Сашкіна".
Актуальнасць праекта складаецца ў тым, што, гульня як адмысловая форма актыўнай пазнавальнай дзейнасці і калектыўнага ўзаемадзеяння забяспечвае фарміраванне гарманічна развітай асобы, адаптаванай да ўмоў сучаснага грамадства. Гульня толькі знешне здаецца бесклапотным правядзеннем часу. А на самай справе яна патрабуе ад дзіцяці максімальнай канцэнтрацыі сваёй энергіі, розуму, вытрымкі, самастойнасці. У гульні дзіця праяўляе свае інтэлектуальныя здольнасці, а таксама выконвае розныя сацыяльныя ролі. Для дзяцей гульня - сфера сацыяльнай творчасці, сродак грамадскага самавыяўлення. Яна незвычайна інфарматыўна і наглядна. Гэта пошук сябе ў калектыве і ў грамадстве, засваенне сацыяльнага вопыту.
У "Вёсцы Сашкіна" дзіця можа атрымаць адукацыю, паспрабаваць сябе ў розных прафесіях і сферах дзейнасці: ад фермера-дояра да банкаўскага спецыяліста па ўкладах, ад мерчэндайзера да начальніка аддзялення міліцыі. Што тычыцца фінансавай граматнасці, то прымерыўшы на сабе такія прафесіі як касір, памочнік касіра, спецыяліст па ўкладах, інкасатар, дзіця бліжэй сутыкаецца з грашыма і пачынае разумець працэсы, якія вызначаюць характар сучаснага грамадства. У вёсцы дзеці вучацца распараджацца ўласна заробленымі грашыма: ці укласці грошы ў дэпазіт, ці патраціць на пакупкі, на навучэнне, ці пакінуць на захоўванне дома... Дзіця само прымае рашэнні і нясе за іх адказнасць, з кожным крокам становячыся больш самастойным і больш фінансава граматным.